donderdag 19 januari 2012

Review Dacia Logan MCV 1.5 dCi 75

Foto’s: Dick

Ongeveer een jaar na aanschaf heeft mijn Dacia Logan MCV diesel zijn eerste onderhoudsbeurt gehad.

De Dacia Logan MCV heeft 30.000 kilometer in één jaar probleemloos verwerkt.

Dacia Logan MCV Dick 03a

Ook tijdens de onderhoudsbeurt werden geen onregelmatigheden geconstateerd.

De kilometers maak ik vooral in de weekenden als we naar ons vakantiehuis in het midden van Duitsland rijden.

Dacia Logan MCV Dick 01

Tot nu toe bevalt de Dacia Logan MCV ons uitstekend, veel, heel veel ruimte, dus wat je ook verzint, het kan allemaal mee.

De Dacia Logan MCV is comfortabel genoeg, zodat deze ritten naar het midden van Duitsland over honderden kilometers geen straf zijn.

De Dacia MCV (in ieder geval in de dieseluitvoering) is redelijk zuinig, mits je niet al te fanatiek op het gaspedaal gaat staan.

Dacia Logan MCV Dick 02

Sinds enkele maanden maak ik gebruik van de Yamashi tuningkit en dat bevalt prima, duidelijk meer trekkracht en dat scheelt op hellingen in de bergen veel schakelen. Ik moest normaal gesproken onderweg nog een keer tanken, maar met de Yamashi tuningkit rij ik de afstand nu zonder te tanken. De MCV is dus een stuk zuiniger geworden.

Kortom ik ben uitermate tevreden over mijn metalic blauwe Dacia Logan MCV 1.5 dCi 75.

Dacia Logan MCV Dick 04

Wil je ook je verhaal over je Dacia op De Dacia Site van Nederland ? Stuur het dan inclusief foto’s naar:

mcvjournaal email

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV en de Dacia Lodgy vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties en brochures 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs, techniek, tunen en pimpen vind je Hier

Alles over vakantie en kamperen met de Dacia vind je Hier.

___________________________________________________________________

Posted: 19 januari 2012 in Alles over de Dacia Logan MCV
Tags:1.5 dCi, dacia logan mcv, onderhoud, review, Yamashi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten