vrijdag 14 oktober 2011

Dacia in de (anti)slip

Als ik in de buurt ben bij een Action filiaal kijk ik daar graag even rond. Ze hebben daar veel leuke en goedkope dingen op heel veel terreinen. Autoshampoo, autowas, led binnenverlichting, ruitenwissers en vochtvangers.

Antislip in de Dacia 01

Op het dashboard had ik een antislipmat uit een duurdere autoshop, helaas was deze antislipmat volledig vergaan, mijn zonnebril zat erin vast gesmolten en de restanten van de antislipmat moest ik met een ijskrabber verwijderen.

Dus op zaak naar een andere antislipmat, want je zonnebril binnen handbereik is toch wel gemakkelijk.

Antislip in de Dacia 02

Bij de huishoudafdeling van Action vond ik antislipmatten 45 bij 125 cm in allerlei kleuren onder andere zwart.

Voor de prijs hoef je het niet te laten, per rol  € 1,29.

Antislip in de Dacia 04

Voor op je dashboard, in het dashboardkasje, in het dakvak, onder je stoel (blijft alles wat je onder je stoel kwijt wil ook keurig op zijn plaats en natuurlijk zijn ze groot genoeg om te gebruiken in de bagageruimte, zelfs bij de Dacia Logan MCV.

Hoewel ik voor de foto op het dashboard de rood/oranje kleur heb gebruikt is het verstandig om de zwarte kleur te gebruiken in verband met reflecties.

Antislip in de Dacia 03

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vind je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten